Καλάθι

  • Το καλάθι αγορών είναι άδειο!

"Ένα παιχνίδι παρέας για απαίσιους ανθρώπους."

Το παιχνίδι αρχίζει με έναν κριτή, γνωστό ως "Card Czar", επιλέγοντας μια μαύρη ερώτηση ή μια κενή κάρτα από την κορυφή της τράπουλας και δείχνοντάς την σε όλους τους παίκτες. Κάθε παίκτης κρατάει στο χέρι του δέκα λευκές κάρτες απαντήσεων στην αρχή κάθε γύρου και δίνει μια κλειστή κάρτα (μερικές φορές δύο) στον Card Czar που αντιπροσωπεύει την απάντησή του στην ερώτηση που υπάρχει στην κάρτα. Ο Card Czar καθορίζει ποια κάρτα απαντήσεων είναι πιο αστεία στο πλαίσιο της ερώτησης ή της κενής κάρτας. Ο παίκτης που υπέβαλε την (τις) επιλεγμένη (-ες) κάρτα (-ες) παίρνει την κάρτα ερωτήσεων που αντιπροσωπεύει ένα "Awesome Point", και στη συνέχεια ο παίκτης στα αριστερά του Czar Card γίνεται ο νέος Card Czar για τον επόμενο γύρο. Το παιχνίδι συνεχίζεται έως ότου οι παίκτες συμφωνήσουν να σταματήσουν, οπότε ο παίκτης με τα περισσότερα Awesome Points είναι ο νικητής.

Αυτό, μέχρι στιγμής, ακούγεται σαν το δημοφιλές και αρκετά άκακο Apples to Apples. Ενώ τα παιχνίδια είναι παρόμοια, η αίσθηση του χιούμορ που απαιτείται είναι πολύ διαφορετική. Το παιχνίδι ενθαρρύνει τους παίκτες να ασχοληθούν με σχεδόν κάθε αδέξια ή ταμπού θέματα, συμπεριλαμβανομένης της φυλής, της θρησκείας, του φύλου, της φτώχειας, των βασανιστηρίων, του αλκοολισμού, των ναρκωτικών, του σεξ (ναι ναι), των αποβολών, των παιδικών κακοποιήσεων, των διασημοτήτων και εκείνων των καθημερινών "Περίμενα μόνο ένα ρέψιμο και έκανα εμετό στο πάτωμα".

Επιπλέον, υπάρχουν κάποιοι ακόμα κανόνες. Πρώτον, μερικές κάρτες ερωτήσεων είναι "Pick 2" ή κάρτες, οι οποίες απαιτούν από κάθε συμμετέχοντα να υποβάλει δύο κάρτες διαδοχικά για να ολοκληρώσει την απάντησή του. Δεύτερον, υπάρχει επίσης ένα στοιχείο τύχης. Αν παιχτεί μια ερώτηση που ένας παίκτης πιστεύει ότι έχει δυο πιθανές νικηφόρες απαντήσεις, μπορεί να στοιχηματίσει ένα Awesome Point για να παίξει μια δεύτερη απάντηση. Αν ο παίκτης που ρίσκαρε κερδίσει, διατηρεί τον πόντο, αλλά αν χάσει, ο παίκτης που συνεισέφερε τη νικήτρια απάντηση παίρνει και τους δύο πόντους.

Cards Against Humanity (International Edition)

  • Κωδικός Προϊόντος: 00007056
  • Barcode Προϊόντος: 817246020262
  • Διαθεσιμότητα: Μη Διαθέσιμο

49,99€

+
Χαρακτηριστικά
Γλώσσα Γλώσσα English
Διάρκεια Διάρκεια 45
Είδος Είδος Party Game
Ηλικία Ηλικία 18+
Παίχτες Παίχτες 4-12 players

"Ένα παιχνίδι παρέας για απαίσιους ανθρώπους."

Το παιχνίδι αρχίζει με έναν κριτή, γνωστό ως "Card Czar", επιλέγοντας μια μαύρη ερώτηση ή μια κενή κάρτα από την κορυφή της τράπουλας και δείχνοντάς την σε όλους τους παίκτες. Κάθε παίκτης κρατάει στο χέρι του δέκα λευκές κάρτες απαντήσεων στην αρχή κάθε γύρου και δίνει μια κλειστή κάρτα (μερικές φορές δύο) στον Card Czar που αντιπροσωπεύει την απάντησή του στην ερώτηση που υπάρχει στην κάρτα. Ο Card Czar καθορίζει ποια κάρτα απαντήσεων είναι πιο αστεία στο πλαίσιο της ερώτησης ή της κενής κάρτας. Ο παίκτης που υπέβαλε την (τις) επιλεγμένη (-ες) κάρτα (-ες) παίρνει την κάρτα ερωτήσεων που αντιπροσωπεύει ένα "Awesome Point", και στη συνέχεια ο παίκτης στα αριστερά του Czar Card γίνεται ο νέος Card Czar για τον επόμενο γύρο. Το παιχνίδι συνεχίζεται έως ότου οι παίκτες συμφωνήσουν να σταματήσουν, οπότε ο παίκτης με τα περισσότερα Awesome Points είναι ο νικητής.

Αυτό, μέχρι στιγμής, ακούγεται σαν το δημοφιλές και αρκετά άκακο Apples to Apples. Ενώ τα παιχνίδια είναι παρόμοια, η αίσθηση του χιούμορ που απαιτείται είναι πολύ διαφορετική. Το παιχνίδι ενθαρρύνει τους παίκτες να ασχοληθούν με σχεδόν κάθε αδέξια ή ταμπού θέματα, συμπεριλαμβανομένης της φυλής, της θρησκείας, του φύλου, της φτώχειας, των βασανιστηρίων, του αλκοολισμού, των ναρκωτικών, του σεξ (ναι ναι), των αποβολών, των παιδικών κακοποιήσεων, των διασημοτήτων και εκείνων των καθημερινών "Περίμενα μόνο ένα ρέψιμο και έκανα εμετό στο πάτωμα".

Επιπλέον, υπάρχουν κάποιοι ακόμα κανόνες. Πρώτον, μερικές κάρτες ερωτήσεων είναι "Pick 2" ή κάρτες, οι οποίες απαιτούν από κάθε συμμετέχοντα να υποβάλει δύο κάρτες διαδοχικά για να ολοκληρώσει την απάντησή του. Δεύτερον, υπάρχει επίσης ένα στοιχείο τύχης. Αν παιχτεί μια ερώτηση που ένας παίκτης πιστεύει ότι έχει δυο πιθανές νικηφόρες απαντήσεις, μπορεί να στοιχηματίσει ένα Awesome Point για να παίξει μια δεύτερη απάντηση. Αν ο παίκτης που ρίσκαρε κερδίσει, διατηρεί τον πόντο, αλλά αν χάσει, ο παίκτης που συνεισέφερε τη νικήτρια απάντηση παίρνει και τους δύο πόντους.